1399-09-29 23:04
389
0
72162
جانشین فرمانده سپاه نینوا خبر داد:

کاهش بار بیماران کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی در گلستان

سید موسی حسینی گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی به دنبال آن هستیم که بتوانیم مبتلایان به کرونا را زودتر بیماریابی کنیم تا بار بستری بیماران کرونایی را کاهش دهیم.

به گزارش گلستان ما؛  سید موسی حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با هماهنگی وزارت بهداشت در سطح کشور در نظر گرفته شده است و با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که بتوانیم مبتلایان به کرونا را زودتر بیماریابی کنیم و از این طریق بتوانیم بار بستری بیماران کرونایی را کاهش دهیم.
 
وی افزود:  نقشه آلودگی و پراکندگی بیماران کرونایی در سطح استان می تواند به اهداف طرح شهید سلیمانی کمک کند و انتظار داریم که این نقشه ها نیز در اختیار سپاه نینوا قرار گیرد.
 
جانشین فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: بخشی از ترددهای سطح استان کارگران فصلی است که برای برداشت میوه به باغات می روند و باید شرایطی دید که بتوانیم این وضعیت را ساماندهی کنیم.
 
وی بیان کرد: کارگرانی که به استان های همجوار مثل مازندران می روند با توجه به اینکه روند شیوع کرونا در این استان رو به افزایش است نیاز است که آموزش توجیهی داشته باشند که به کرونا مبتلا نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.